ul. Lucerny 80, 04-687 Warszawa

miejsce na wersje językowe

Ekologia w branży TSL – wystartowały szkolenia z cyklu „Ruszaj na Zielonym”
2 grudnia, 2013
Złap wiatr w żagle, czyli integracja 2016 w BBA
1 czerwca, 2016

Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw

18 lutego, 2016

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays są jedną z największych imprez reklamowej na świecie. W tym roku udział zapowiedziało ponad 700 wystawców. Goscie targów będą mieli okazję zapoznać się, z pełną ofertą firm branży reklamowej i poligraficznej ,obejmującą zarówno najnowsze produkty i rozwiązania technologiczne, jak i trendy.

W poszukiwaniu nowych inspiracji

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to jedna z największych imprez targowych branży reklamowej na świecie. Targi organizowane są od 2005 r. i stale się rozwijają, rokrocznie przyciągając coraz większą ilość wystawców i zwiedzających. Na RemaDays Warsaw w trakcie trzech dni, na powierzchni ponad 35 000 m2 spotykają się przedstawiciele branży z całego świata. Ostatnia edycja przyciągnęła 811 wystawców i 20 800 zwiedzających, w tym 2800 z zagranicy ,dzięki czemu impreza osiągnęła status kluczowej i największej pod kątem liczby zwiedzających imprezy targowej w Europie. Chcemy być na bieżąco, dlatego nie mogło nas tam zabrkanąć.

RemaDays 2016

RemaDys 2016

BBA Transport System

Rema Days 2016

28 lutego, 2025

Bezpieczeństwo transportu: Klucz do efektywności i zaufania w branży logistycznej

Bezpieczeństwo w transporcie to nie tylko kwestia przestrzegania przepisów, ale również dbania o dobro ludzi, towarów i środowiska. W obliczu rosnącej liczby transportów oraz coraz bardziej wymagających warunków pracy, zapewnienie bezpiecznych warunków staje się nie tylko obowiązkiem, ale i strategiczną decyzją dla każdej firmy w branży logistycznej.
Mateusz Myszyński

Kierownik Działu Handlowego

Jeśli mówimy o miejscach, w których mogłem rozwinąć skrzydła, to BBA Transport System zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o pracę drużynową i zarządzanie zespołem. Dział Handlowy to zwarta i gotowa do działania drużyna – wszyscy znamy swoje role i współpracujemy ze sobą w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Praca w sprzedaży wiąże się z nawiązywaniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Żeby zaufał mi klient, najpierw musi ufać mi mój zespół.