ul. Lucerny 80, 04-687 Warszawa

miejsce na wersje językowe

Transport z Dolnej Saksonii. Rozmowy B2B z delegacją z Niemiec
17 września, 2018
Polagra Tech 2018 – Transport i logistyka w przemyśle spożywczym
4 października, 2018

China Brand Show 2018 Targi Producentów Logistyka i Transport z Chin

20 września, 2018

Reaktywacja Jedwabnego szlaku, czyli projekt ekonomiczny i inicjatywa polityczna One Belt, One Road (Jeden Pas, Jedna Droga) stwarzają szczególnie korzystne możliwości współpracy w zakresie projektów o charakterze infrastrukturalnym oraz finansowym. Świetnym miejscem do promocji współpracy Polski z Chinami na stopie handlowej są imprezy w Polsce. Jedną

China Brand Show 2018

Rozbudowa sieci infrastruktury łączącej Chiny, kraje Azji Środkowej, Bliskiego Wschodu, Afryki i Europy to ogromna szansa, która staje otworem dla przedsiębiorczych inwestorów. Jesteśmy jedną z wiodących firm na terenie Polski odpowiedzialną za rozwój i utrzymanie stałych relacji handlowych z Chinami. Dzięki naszym usługom transportu kolejowego, morskiego i lotniczego zbliżamy importerów towarów z producentami w całej Azji. Targi China Brand Show 2018 przyczyniły się do zacieśnienia więzi z naszymi partnerami z Państwa Środka.

28 lutego, 2025

Bezpieczeństwo transportu: Klucz do efektywności i zaufania w branży logistycznej

Bezpieczeństwo w transporcie to nie tylko kwestia przestrzegania przepisów, ale również dbania o dobro ludzi, towarów i środowiska. W obliczu rosnącej liczby transportów oraz coraz bardziej wymagających warunków pracy, zapewnienie bezpiecznych warunków staje się nie tylko obowiązkiem, ale i strategiczną decyzją dla każdej firmy w branży logistycznej.
Mateusz Myszyński

Kierownik Działu Handlowego

Jeśli mówimy o miejscach, w których mogłem rozwinąć skrzydła, to BBA Transport System zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o pracę drużynową i zarządzanie zespołem. Dział Handlowy to zwarta i gotowa do działania drużyna – wszyscy znamy swoje role i współpracujemy ze sobą w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Praca w sprzedaży wiąże się z nawiązywaniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Żeby zaufał mi klient, najpierw musi ufać mi mój zespół.