ul. Lucerny 80, 04-687 Warszawa

miejsce na wersje językowe

Kolejowy Jedwabny Szlak z Chin do Europy – szansa rozwojowa dla Polski KONFERENCJA
12 września, 2018
Festiwal Marketingu Targi Reklamy dla branży transportowej
12 września, 2018

II Kolejowe Forum Gospodarcze-Transport Kolejowy z Chin

12 września, 2018

    Nasz sztandarowy produkt Transport Kolejowy z Chin zostaje zauważony w co raz szerszym gronie.

    Na konferencji omawialiśmy poruszane były następujące tematy:

    • Szanse i wyzwania na szlakach Middle Corridor i South
      West Route
    • Wymiana handlowa Europa – Chiny
    • Perspektywy transportowe i sprzedażowe dla polskiej żywności w Chinach
    • Możliwości eksportowe polskich producentów branży żywnościowej
    • Potencjał transportowy korytarza TMTM – Middle Corridor: Europa – Chiny
    • Potencjał transportowy korytarza Południe-Zachód – South West Route: Polska– Iran
    • Prezentacja partnerów z Chin*

    Usługę transportu Kolejowego z Chin dedykujemy Importerom i Eksporterom towarów z Chin. Warto wybrać BBA Transport

    System jako pierwszy kontakt pomiędzy producentami w Chinach i odbiorcami w Polsce.

    28 lutego, 2025

    Bezpieczeństwo transportu: Klucz do efektywności i zaufania w branży logistycznej

    Bezpieczeństwo w transporcie to nie tylko kwestia przestrzegania przepisów, ale również dbania o dobro ludzi, towarów i środowiska. W obliczu rosnącej liczby transportów oraz coraz bardziej wymagających warunków pracy, zapewnienie bezpiecznych warunków staje się nie tylko obowiązkiem, ale i strategiczną decyzją dla każdej firmy w branży logistycznej.
    Mateusz Myszyński

    Kierownik Działu Handlowego

    Jeśli mówimy o miejscach, w których mogłem rozwinąć skrzydła, to BBA Transport System zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o pracę drużynową i zarządzanie zespołem. Dział Handlowy to zwarta i gotowa do działania drużyna – wszyscy znamy swoje role i współpracujemy ze sobą w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Praca w sprzedaży wiąże się z nawiązywaniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Żeby zaufał mi klient, najpierw musi ufać mi mój zespół.