ul. Lucerny 80, 04-687 Warszawa

miejsce na wersje językowe

Podsumowanie: Szkolenie Logistyczne „4 Filary Transportu Międzynarodowego” – 21.11.2019
27 listopada, 2019
Transport z USA Morski i Lotniczy Ceny i Czas
Transport z USA – poznaj ceny oraz czas frachtu morskiego i lotniczego z USA
8 grudnia, 2019

Kalendarz Transportowy 2020 i upominki od BBA Transport System

29 listopada, 2019

    Pracowite Elfy BBA Transport System przygotowały za dużo prezentów. A prezenty są przecież od tego, żeby się nimi dzielić – dlatego chętnie oddamy je właśnie Wam. Co znajduje się w naszych upominkach?

    1. Kalendarz Transportowy
      1. 40 x 100 cm
      2. 4-dzielny
      3. Zaznaczone dni świąteczne w
        A / B / BY / CH / CZ / D / DK / E / F / FIN / GB / H / HR / USA / CHN / JAP / I / L / LT / N / NL / P / PL / RO / RUS / S / SK / SLO / TR / UA
    2. Pakiet Infografik Transportowych
      1. Wymiary kontenerów
      2. Wymiary naczep
      3. Rozmieszczenie palet na ładowniach
      4. Wymiary ładowni samolotów
      5. Ciekawostki o kolei z Chin
      6. Incoterms 2010
    3. Podkładka termiczna
    4. Zawieszka zapachowa
    5. Inne, w zależności co Elfy jeszcze przygotują…
    28 lutego, 2025

    Bezpieczeństwo transportu: Klucz do efektywności i zaufania w branży logistycznej

    Bezpieczeństwo w transporcie to nie tylko kwestia przestrzegania przepisów, ale również dbania o dobro ludzi, towarów i środowiska. W obliczu rosnącej liczby transportów oraz coraz bardziej wymagających warunków pracy, zapewnienie bezpiecznych warunków staje się nie tylko obowiązkiem, ale i strategiczną decyzją dla każdej firmy w branży logistycznej.
    Mateusz Myszyński

    Kierownik Działu Handlowego

    Jeśli mówimy o miejscach, w których mogłem rozwinąć skrzydła, to BBA Transport System zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o pracę drużynową i zarządzanie zespołem. Dział Handlowy to zwarta i gotowa do działania drużyna – wszyscy znamy swoje role i współpracujemy ze sobą w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Praca w sprzedaży wiąże się z nawiązywaniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Żeby zaufał mi klient, najpierw musi ufać mi mój zespół.