ul. Lucerny 80, 04-687 Warszawa

miejsce na wersje językowe

Stawki za transport: czerwiec 2021. Czy branża oszalała?
26 maja, 2021
BBA Transport System Import z Chin
INCOTERMS CIF – dlaczego najtańsza reguła może okazać się najdroższą? Rozmowa z ekspertem + CASE STUDY
10 czerwca, 2021

W Dzień Dziecka, 01.06.2021, rozpoczęliśmy ogólnopolską akcję dobroczynną, którą nazwaliśmy #TSLpomaga. To nasze podejście do CSR (Corporate Social Responsibility), ale też oddolna inicjatywa pracowników. Co udało się nam osiągnąć? Na czym polega akcja? Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami… i dołączania do nas!

#TSLpomaga – prosty hashtag i ważna sprawa!

Ten prosty hashtag jest symbolem wielkiej internetowej akcji pomocy dzieciom. Zapoczątkowaliśmy akcję, która ma na celu zjednoczenie wszystkich osób i organizacji związanych z branżą TSL pod sztandarem dobroczynności.

Jest to działanie czysto CSRowe (CSR lub Corporate Social Responsibility – programowa dobroczynność organizacji), bez nastawienia na zawłaszczenie marketingowe. #TSLpomaga do nikogo nie należy, dlatego może dołączyć się absolutnie każdy.

Maciej Ostrowski, pomysłodawca akcji

Symbolem akcji jest hashtag #TSLpomaga – narzędzie pozwalające na szybką identyfikację oraz łatwe śledzenie przebiegu. Warto z niego korzystać, ponieważ większość inicjatywy przebiega w mediach społecznościowych!

#TSLpoaga – na czym polega challenge?

Challenge jest bardzo prosty i mogą w nim brać udział zarówno ludzie, jak i organizację. Cała zabawa sprowadza się do czterech punktów:

  • Oznacz kogoś, kto nominował Cię do podjęcia wyzwania
  • Wskaż organizację, którą zamierzasz wesprzeć – dom dziecka, fundację, instytucję itd. – i ją wesprzyj
  • Udostępnij nagranie, jak wypijasz szklankę soku z cytryny (nie musisz hamować swojej reakcji, to nie Order Uśmiechu!)
  • Nominujesz (co najmniej) trzy osoby/organizacje, które zapraszasz do podjęcia wyzwania

Trzeba jeszcze pamiętać, żeby każdorazowo użyć hashtagu #TSLpomaga! Do wykonania zadania potrzebne są jedynie media społecznościowe. Jeśli nie ma się Facebooka, można skorzystać z dowolnego innego medium. Wtedy ważne, żeby powiadomić nominowaną osobę/organizację, że została nominowana! Docelowo zamierzamy uruchomić monitoring hashtagu i agregować jego użycia na stronie www.tslpomaga.pl.

Jak BBA Transport System zaangażowało się w akcję?

Popchnęliśmy pierwszą kostkę domino!

Cała akcja wykiełkowała jako zwykły pomysł, żeby w dzień dziecka wspomóc dom dziecka potrzebujący pomocy. Jako placówkę, która otrzyma nasze wsparcie, wytypowaliśmy Dom Matki i Dziecka im. Jana Pawła II w Jasieńcu Iłżeckim Dolnym. Ponieważ Dom przechodzi gruntowny remont, zdecydowaliśmy się przekazać podopiecznym vouchery do Castoramy. W zbiórce udział brali tylko pracownicy firmy (frekwencja wyniosła 100%!), a Zarząd zaokrąglił kwotę do pełnych 10.000 złotych!

By przekazać datek, reprezentacja firmy udała się w podróż do placówki rano w Dzień Dziecka. Na miejscu kadra oprowadziła nas po budynku, przedstawiła stan prac, opowiedziała nam o codzienności dziecka w ośrodku. Na koniec, przy nagrywaniu challenge’u i wypijaniu soku z cytryny (nemesis pomysłodawcy akcji!) towarzyszyli nam podopieczni placówki. Do dalszej zabawy zaprosiliśmy firmy: Wifron, FM Logistic, New Wave International Cargo i Expeditors Polska. Zobaczcie nagranie i zdjęcia (galeria pojawi się tu wkrótce)!

Czy mogę dołączyć do akcji?

#TSLpomaga jest szeroko zakrojoną akcją, dlatego zachęcamy każdego do udziału! Jeśli chcesz pomóc dzieciom, nie musisz czekać na nominację. Wystarczy, że wykonasz zadanie i nominujesz kogoś do dalszego działania! Zachęcamy do tego, by w akcji brały udział zarówno organizacje, jak i osoby prywatne. Im nas więcej, tym więcej dobra uczynimy!

Mateusz Myszyński

Kierownik Działu Handlowego

Jeśli mówimy o miejscach, w których mogłem rozwinąć skrzydła, to BBA Transport System zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o pracę drużynową i zarządzanie zespołem. Dział Handlowy to zwarta i gotowa do działania drużyna – wszyscy znamy swoje role i współpracujemy ze sobą w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Praca w sprzedaży wiąże się z nawiązywaniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Żeby zaufał mi klient, najpierw musi ufać mi mój zespół.

Używamy plików cookie

Na naszej stronie używamy ciasteczek, dzięki czemu jest ona dla Ciebie bardziej przyjazna i niezawodna. Korzystamy także z narzędzi analitycznych w celach statystycznych i marketingowych, aby dopasować treść reklam do Twoich potrzeb i zainteresowań. Twoja prywatność jest dla nas ważna. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.