ul. Lucerny 80, 04-687 Warszawa

miejsce na wersje językowe

Kalkulator kosztów transportu kolejowego i morskiego
8 lipca, 2019
Praca inżynierska o BBA Transport System
Praca Inżynierska o BBA Transport System na temat: Projekt doboru przewoźnika dla klienta firmy BBA Transport System
9 lipca, 2019

Podsumowanie Szkolenia BBA Transport System 27.06.2019

8 lipca, 2019

    Szanowni Goście – serdecznie dziękujemy za udział w naszym szkoleniu 27.06.2019 r. 3 filary transportu międzynarodowego:

    Transport morski. Czy można taniej?

    Transport lotniczy. Czy można szybciej?

    Transport kolejowy. Czy na pewno „złoty środek”?

    Miło nam poinformować, że wyniki ankiety satysfakcji pozytywnie nas zaskoczyły.

    Średnio 4,76 w skali od 1 do 5 – taką ocenę uzyskał merytoryczny przekaz prezentowany przez prowadzącego Łukasz Witek.

    Dokładne wyniki ankiety satysfakcji:

    Wartość merytoryczna 4,77

    Lokalizacja         4,74

    Czas trwania      4,74

    Prowadzenie    4,77

    Jeszcze raz bardzo dziękujemy za udział i zapraszamy na kolejny dostępny termin:

    19.09.2019 r.

    Link do rejestracji:

    http://bbats.pl/pl/szkolenie/

    Galeria zdjęć:

    28 lutego, 2025

    Bezpieczeństwo transportu: Klucz do efektywności i zaufania w branży logistycznej

    Bezpieczeństwo w transporcie to nie tylko kwestia przestrzegania przepisów, ale również dbania o dobro ludzi, towarów i środowiska. W obliczu rosnącej liczby transportów oraz coraz bardziej wymagających warunków pracy, zapewnienie bezpiecznych warunków staje się nie tylko obowiązkiem, ale i strategiczną decyzją dla każdej firmy w branży logistycznej.
    Mateusz Myszyński

    Kierownik Działu Handlowego

    Jeśli mówimy o miejscach, w których mogłem rozwinąć skrzydła, to BBA Transport System zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o pracę drużynową i zarządzanie zespołem. Dział Handlowy to zwarta i gotowa do działania drużyna – wszyscy znamy swoje role i współpracujemy ze sobą w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników. Praca w sprzedaży wiąże się z nawiązywaniem trwałych relacji opartych na zaufaniu. Żeby zaufał mi klient, najpierw musi ufać mi mój zespół.